Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


جهنم من روانی

++++  مخاطب خاص ++++

درد میکشم وقتی میبینم منو به بهایی فروختی که هم قیمت این پاکت سیگارم هم نمیشود.

از تو خرده نمیگیرم چون من بخاطر تو کاری با خودم کردم که هیچ دشمنی با من نکرد.

 



نظرات شما عزیزان:

سه خواهر...
ساعت22:04---21 خرداد 1392
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..امتحانش کن


aaaa
ساعت11:38---9 خرداد 1392
ﺗﻮﺭﻭ ﺑﻪ ﺍﻣﺎﻡ ﺯﻣﺎﻥ ﻗﺴﻢ ﻣﯽ ﺩﻡ ﺍﯾﻦ



ﭘﯿﺎﻡ ﺭﻭ ﺑﺨﻮﻥ. ﺩﺧﺘﺮﯼ ﺍﺯ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻧﻢ ﮐﻪ



ﭘﺰﺷﮑﺎﻥ ﺍﺯ ﻋﻼﺟﻢ ﻧﺎﺍﻣﯿﺪ ﺷﺪﻧﺪ .ﺷﺒﯽ



ﺧﻮﺍﺏ ﺣﻀﺮﺕ ﺯﯾﻨﺐ)ﺱ( ﺭﺍ ﺩﯾﺪﻡ ﺩﺭ ﮔﻠﻮﻡ



ﺁﺏ ﺭﯾﺨﺖ ﺷﻔﺎ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻡ ﺍﺯﻡ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺍﯾﻨﻮ



ﺑﻪ ۲۰ ﻧﻔﺮ ﺑﮕﻢ. ﺍﯾﻦ ﭘﯿﺎﻡ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﮐﺎﺭﻣﻨﺪﯼ



ﺍﻓﺘﺎﺩ ﺍﻋﺘﻘﺎﺩ ﻧﺪﺍﺷﺖ ﮐﺎﺭﺷﻮ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩ .



ﻣﺮﺩ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺍﻋﺘﻘﺎﺩ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩ ۲۰ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ



ﺑﺪﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩ . ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﮐﺴﯽ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪ



ﻋﻤﻞ ﻧﮑﺮﺩ ﭘﺴﺮﺷﻮ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩ. ﺍﮔﺮ ﺑﻪ



ﺯﯾﻨﺐ ﺍﻋﺘﻘﺎﺩ ﺩﺍﺭﯼ ﺍﯾﻦ ﭘﯿﺎﻡ ﻭﺍﺳﻪ ۲۰ ﻧﻔﺮ



ﺑﻔﺮﺳﺖ…………… ۲۰ ﺭﻭﺯ ﺩﯾﮕﻪ ﻣﻨﺘﻈﺮ



ﻣﻌﺠﺰﻩ ﺑﺎﺵ ﺍﮔﺮ ﻧﺮﺳﯿﺪ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﺎﺱ



ﺑﮕﯿﺮ 09163803915 < :


فرناز
ساعت23:43---25 بهمن 1391
سلام,خوبی؟ نیستی؟ دیر و.کم مطلب میزاری نکنه مثل من شدی! کلی بهت سر زدم .

alone
ساعت22:40---15 بهمن 1391
سلام
وب خیلی قشنگی داری . من که خوشم اومد. به منم سربزن نظرتوبگو


http://www.royayerahae.loxblog.com
ساعت20:00---9 بهمن 1391
http://www.royayerahae.loxblog.com

فرناز
ساعت17:06---5 بهمن 1391
یعنی حال میکنم وقتی بهت سر میزنم!!!

roz meshki
ساعت23:06---26 دی 1391
















































































































































































































































































































































































فرناز
ساعت18:25---22 دی 1391
یک روز
به خودت می آیی
آن روز میفهمی خودت را
به پای کسی که
هیچوقت
پیشت نبوده، پیر کردی....


roz meshki
ساعت15:16---3 دی 1391










































































































































































































































پرنسس
ساعت22:21---26 آذر 1391
سلام مهرنوش جونم...
خوبی؟
چند روز نبودم.جریانشو تو وبم نوشتم!


zari
ساعت19:03---15 آذر 1391
سلام وبت عالیه آفرین به این مدیر
ممنون میشم اگه به وب منم سر بزنی و از طریق اینترنت کسب درآمد کنی
من بهت مجانیه مجانی آموزش میدم
راستی یادت نره من رو با عنوان ایکس پنگو و با آدرس poleinterneti.lxb.ir بلینکی
لینک کردی خبر بده تا بلینکمت
حتما از طریق لینکی که تو وبم گذاشتم تو سایت ایکس پنگو ثبت نام کن و کسب درآمد کن


kataun
ساعت14:12---26 آبان 1391
پاییز عاشقانه ترین فصل خداست



وقتی



من باشم و خیال تو..



پیاده ، بر مساحت پیاده رو های دنیا..


roz meshki
ساعت20:01---23 آبان 1391
mataleb toam gashangan

فرناز
ساعت23:36---1 آبان 1391
وبت خیلی قشنگه حرفای دلمه, مرسی

فرناز
ساعت23:40---24 مهر 1391
خب نمیخوای چیزی بگی؟

asiiiiiii
ساعت11:22---24 مهر 1391
سلام اینو بخونید:

البته من ننوشتما یکی برام فرستاده.

"ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس

http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید
[Web] -


فرناز
ساعت22:22---23 مهر 1391
مدتهاست ....نه به آمدن کسی دلخوشم ....نه ازرفتن کسی دلگیر ...

فرناز
ساعت22:19---23 مهر 1391
حس میکنم میشناسمت, تو هم منو، حتما اشتباه کردم؛ ببخشید.

فرناز
ساعت0:55---23 مهر 1391
خدایی کی هستی؟ احساس میکنم......

nameless
ساعت23:13---21 مهر 1391
فکر کردن به گذشته ،مانند دویدن به دنبال باد است

فرناز
ساعت12:45---1 مهر 1391
سلام. وب خوبی داری مهرنوش؟!!!!!!!!!
مطالبت واقعا زیبا بودن. یک مدت نبودم. بازم بهم سر بزنی خوشحال میشم


دانيال
ساعت20:46---9 شهريور 1391
مهرنوش سلام از وبت خوشم اومد حس ميكنم از چي ميگي .تنها راه آرامش فكرنكردن بهشه.فراموشش كن .سخته ولي شدنيه كمي زمان ميبره ولي فراموشش كن.بهت كمك ميكنه از زندگيت لذت ببري

amir
ساعت15:48---6 شهريور 1391
سلام وب خوبی داری خوشحال میشم به منم یه سری بزنی و نظرتو بگی و اگه تمایل داشتی باهم تبادل لینک کنیم

fahimeh
ساعت15:40---6 شهريور 1391
سلاااااااااااام!واقعا وب زیبایی داری خیلی مطالبت قشنگن!منم تازه آپ کردم سر بزنی خوشحال میشم!

سارا
ساعت13:52---3 شهريور 1391
سلام
خوشم اومد
تو تنها نیستی !


محمد.م
ساعت20:04---1 شهريور 1391
سلام اینجا چرا اینقدر تاریکه؟!

الهام خانومی
ساعت9:02---1 شهريور 1391
سلام عزیزم تبریک میگم به خاطر قالب جدید....


پاسخ:salam aji,khoofi???meghC.nisT,kojaE


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 31 / 5 / 1398برچسب:,ساعت3:24 PMتوسط mehrnoush | |